31.10.2010

W Chrystusie mym i tylko w Nim


 Piękna pieśń pełna mocy. Poniżej tłumaczenie pastora Mateusza Wicharego

W Chrystusie mym i tylko w Nim (pieśń)



1. W Chrystusie mym, i tylko w Nim
moja nadzieja, pokój, moc!
Opoka ma, warowny gród
pewne schronienie w ciemną noc.

Gdy karki trosk przed Nim się gną
a każdy lęk ucieka precz
Mój Bóg i Pan, jedyny Król
w miłości Jego wciąż stać chcę!

2. To Chrystus mój dla mnie się stał
bezbronnym dzieckiem,  wieczny Bóg
niebiańskich się wyrzeka chwał
schodzi, by mych doświadczyć trwóg!

Aż przyszedł dzień, gdy cały gniew
należny mi na Siebie wziął
zapłacił za mój każdy grzech
w zbawieniu Jego wciąż stać chcę!

3. To Chrystus mój przeszedł przez śmierć
ciało złożono w zwykły grób
aż przyszedł Zmartwychwstania Dzień
chwałę przywrócił Ojciec Mu!

Zwycięzcą już na wieki On
śmierć, grzech i zło u Jego stóp
na zawsze wiarą złączył mnie
On Panem mi, ja sługą Mu!

4. Wybaczył grzech, przełamał lęk
Oto, czym Chrystus darzy mnie!
przez każdy dzień i poprzez śmierć
Jezus prowadzi owce swe!

Bezbożnych plan, diabelska sieć
nade mną moc straciły swą!
Aż przyjdzie Dzień, gdy wróci On!
W miłości Jego wciąż stać chcę!

Brak komentarzy:

Łączna liczba wyświetleń