31.12.2010

Mam pytanie?

Witam wszystkich po świętach. Miałem krotka przerwę w pisaniu, ale już jestem i nadal postaram się regularnie zamieszczać posty oraz ciekawe materiały.
Ten okres świąteczny był dla mnie dosyć owocnym czasem ewangelizacyjnym. Gdziekolwiek pojawialiśmy się z moja żoną to staraliśmy się wskazywać na Chrystusa i Jego dzieło. Najbardziej zaskoczył mnie pewien znajomy, który zadawał mnóstwo pytań odnośnie Boga i społeczności z nim. Mogę śmiało powiedzieć że niedaleko jest od Królestwa Bożego. Pragnę te pytania wynotować i udzielić na nie odpowiedzi, bo dosyć często spotykam się z nimi.
1. Dlaczego na świecie jest tyle religii? Czytaj posta z odpowiedzią z 01.01.2011
2. Która religia jest prawdziwa? Czytaj posta z odp z 03.01.2011
3. Skąd mogę mieć pewność, że Pismo Św ma racje i jest natchnione przez Boga?
4. Dlaczego ludzie postępują źle choć chcą postępować dobrze?
5. Skąd się wzięło zło na świecie?
6. Czy wszyscy ludzie będą zbawieni?
7. Dlaczego większość ludzi nie żyje na wzór Chrystusa chociaż twierdzi, że są wierzący?
8. Czy Bóg jest niesprawiedliwy gdy dopuszcza do cierpienia?
9. Jak mogę odróżnić fałsz duchowy od prawdy duchowej?
10. Dlaczego Jezus Chrystus jest jedyna droga zbawienia?
11. Czy piekło istnieje naprawdę?
12. Czy w piekle jest cierpienie?
13. Jaka jest zasadnicza różnica między chrześcijaństwem, a innymi religiami?
cdn........
Jeśli masz jakieś pytania napisz?

Brak komentarzy:

Łączna liczba wyświetleń