5.11.2010

Urodziny

Wczoraj, czwartego listopada dobry Bóg pozwolił mi skończyć 33 lata, za co pragnę Mu bardzo podziękować. Najczęściej urodziny są czymś, do czego przywiązujemy dużą wagę. Wspominamy przeszłe lata, a im jesteśmy starsi, w jakiś sposób próbujemy podsumować nasze życie. Najczęściej ludzie zastanawiają się, co osiągnęli przez ten okres czasu, który spędzili na ziemi. Niekiedy gdy mija kolejny rok łapie się na tym, że i ja w taki sposób próbuje, patrzeć na moje życie. Choć te ziemskie narodziny są dla mnie ważne, to jednak przeżyłem o wiele ważniejsze narodziny około 10 lat temu - narodziny z Ducha Św. i z tej perspektywy pragnę patrzeć na wszystko cokolwiek ma miejsce w moim życiu.
Dzisiaj wiem, że Bóg od początku mojej młodości w taki sposób kształtował moją przyszłość, bym pewnego dnia upadł na kolana przed Jego świętym, sprawiedliwym obliczem i przyznał się do moich grzechów. Był taki okres w moim życiu, kiedy służyłem w wojsku. Po służbie zasadniczej w 2000 roku miałem zamiar pracować w jednostce wojskowej. Sprawa była dograna do tego stopnia, że miałem zaklepany etat, zaraz po zakończeniu służby  miałem zostać etatowym  żołnierzem. W ostanie dni mojego pobytu w jednostce, jako poborowy, wypiłem z kolegami zbyt dużo alkoholu, co zaowocowało w nas agresją w stosunku do przełożonych na służbie. Sprawa skończyła się w sądzie, a mnie wywalono z wojska. W tamtym czasie myślałem że to wielka tragedia i straciłem perspektywę na ciekawą pracę i przyszłość, dzisiaj wiem, że to Bóg w taki sposób zadziałał, bo miał i ma plan do mojego życia.
Gdy patrzę na życie z perspektywy Bożego planu jaki  On realizuje we mnie i przeze mnie, to widzę sens wszystkich wydarzeń z przeszłości i przyszłości dlatego, że przede mną stoi wspaniały cel, do którego dobry Bóg mnie prowadzi, a tym celem jest zbawienie mojej duszy, spotkanie z Nim, Stwórcą, który uczynił mnie dla siebie. Dzień moich narodzin był początkiem realizacji Bożego planu, ale nie był początkiem Bożego zamysłu co do mnie, ten zamysł sięga do czasu zanim ziemia powstała i jeszcze dalej niech Bogu będzie chwała!
Psalmów 139:16  Oczy twoje widziały czyny moje,W księdze twej zapisane były wszystkie dni przyszłe,Gdy jeszcze żadnego z nich nie było.

Brak komentarzy:

Łączna liczba wyświetleń